poniedziałek, 27 marca 2017

{243} Witraż z Dalekiego Wschodu// Rosegal Whishlist

Witajcie Perełki Moje Kochane! Dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy. Jesteście cudowne! Miałam odpuścić większość wyzwań, ale jak zobaczyłam wyzwanie w Szufladzie z tematyką Dalekiego wschodu to nie mogłam sobie darować. Musiałam koniecznie coś wykonać na to zadanie. Przyszedł mi do głowy pomysł aby namalować Geishę. Wypróbowałam przy okazji nowe farbki od DecoArt.
Hello my Dear Pearls! Thank you very much for so many comments, you are so amazing! I decide to give up taking part in some craft challenges but could not miss one on Szuflada. I have decided to create a small picture painting on a piece of glass. On the picture is Geisha. I used paints for Glass from DecoArt products.






Swój Witraż zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie >>>KLIK




Do zrobienia tego mini Witrażyku użyłam farbek od DecoArt do malowania po szkle. W moim przyszłym Candy będziecie mogły wygrać jedną buteleczkę takiej właśnie farby.
Ostatnio przyszła do mnie paczka od DecoArt , więc przymierzam się do mega testowania.
DecoArt used paints on glass products. 







Chciałabym również zaprosić Was na moją Wiosenną Modową Inspirację tym razem wraz ze sklepem Rosegale.
I would like to Invite you to see my Spring Fashion 2017 Inspirations. All products are from great shop Rosegale. Which Clothes Set is your favorite? Let me know in the comment section. 










I jak Wam podobają stylizację? Bo mnie akurat bardzo hhihihi ;) Mam nadzieje, że mój witrażyk Wam się spodoba. Wysyłam całusy Wam :) :*
I really hope you liked My Fashion Inspirations and my craft painting. Till the next time x 


Zapraszam na swojego Instagrama 
Check my Intagram account


Z Góry Dziękuję za kliki pod Inspiracjami Modowymi :*
Kiss Huns xxx 





84 komentarze:

  1. Śliczny witraż, trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi i trzeci zestaw są super :) a witraż wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam umieć malować. Niestety ze sztuk pięknych dostała mi się muzyka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały witrażyk zmalowałaś :)
    Pozdrawiam w słoneczny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot :D don't worry my dear <3

    fantastic sellection my dear :D You look awesome!

    NEW REVIEW POST | Mary Kay: TimeWise Matte-Wear Liquid Foundation.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witraż śliczny stylizacja też:)) Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten mini witrażyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny witraż, podoba mi się ;D Wpadłam na insta i zaoobserwowoałam, a w linki klikłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny witrażyk!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. no super ten witraż , malowanie na szkle to raczej do łatwych nie należ. Zakupy.... no mega zaszalałaś :-)
    A z inspiracji modowych nawet i ja bym cos dla siebie wybrała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny witrażyk! Sama kiedyś bawiłam się malowaniem na szkle ;) chyba czas do tego wrócić ;)
    A na zdjęciach wyglądasz bardzoo korzystnie ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwyjkle pieknie tu.Witrazyk sliczny.Klikam w twoje linki i zycze wygranej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny witraż! Jesteś niesamowicie zdolna Szymciu:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. witraż piękny. Chyba nie muszę Ci już kochana mówić, że jak zwykle jestem zachwycona? :D
    super rzeczy wybrałaś z Rosegal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymusia, ja u Ciebie w linki klikam od razu :D owocnych współprac :* :*

      Usuń
  16. Przepiękny ten witrazyk, bardzo mi się podoba, stylizacja jak zwykle gustowna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne te stylizacje. Te torby kotki są bardzo fajne.
    Witraż super Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witraż wygląda świetnie! Z proponowanych przez Ciebie zestawów numer dwa wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny jest, te kolory takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosenne propozycje - jest w czym wybierać.
    Też miałam w swoim życiu epizod z witrażami. Świetna zabawa - czyż nie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poradzisz sobie z każdą techniką.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo piękny jest ten witrażyk:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdolniacha :) Mi bardzo podobają się spodnie z kwiatowymi naszywkami ;) Sama ostatnio kupiłam piękną koszulę z takimi kwiatami ;) Jestem w niej zakochana ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Angeliko! Witrażyk jest Przeuroczy, masz naprawdę zdolności, Stylizacje są bardzo ładne ,Tylko torebka z kotem niezbyt mi się podoba. w tej paczce sporo rzeczy dostałaś, Masz dużo do testowania:-) Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny witraż, poklikałam - 17,23$, 36,96$, 35,88$, 7,40$, 43,32$ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No, no, no zdolniacha z Ciebie, bo witrażyk wygląda bardzo ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny witraż , nie marnuj talentu :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. witraż prześliczny :) stylizacje również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękny witrażyk, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zauroczona Twoim witrażem, jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności! Stylizacje również świetnie się prezentują, narobiłaś mi ochoty na spodenki z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy witraż, dawno już witraży nie widziałam - myślałam, że nikt się tym nie zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witraż prezentuje się super! :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. talenciara! :)
    poklikałam w linki :* buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana ale piękną gejszę namalowałaś !!!
    Jak zawsze jestem pod wielkim wrażeniem Twoich zdolności :)
    Paczka cudna !!! Hi hi,a raczej jej zawartość ;)
    Stylizacje super,przed chwilą poklikałam we wszystkie :)
    Pozdrawiam Cię wiosennie :)* :* :)*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana, witraż wykonany prześlicznie, kolory zestawiłaś bardzo gustownie i ciekawie, podoba mi się też technika zdobienia. Szymcia, życzę Ci powodzenia w wyzwaniu, dziękuję za sympatyczną wizytę u mnie i przesyłam wiosenne uśmiechy :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Co za dzieło! Jeśli chodzi o stylizację to numer 2 jest moim faworytem! Świetny post kochana, ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz zdolności namalować taki witraż.Swietna stylizacja.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny witraż, masz duży talent :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czego się nie dotkniesz, to robisz coś fajnego. Super ten malunek na szkle.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Witraż jak najbardziej oddaje klimat Dalekiego Wschodu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wykonałaś przepiękny witraż, ale z Ciebie zdolniacha! :)
    Poklikałam w linki kochana. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna gejsza! Zdolniacha z Ciebie! Ja też mam zdolności plastyczne ale nigdy nie malowałam na szkle. Pozdrawiam!^^
    klik:25,33; $31,48; $43,32; 9,11; $19,59; 4,64; $36,96; $35,88; $7,40; $43,32; $35,99; $19,44; $25,68; $7,02; $26,69; $3,80; $25,33; $31,48; $19,59

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja kochana ;* jak zawsze super wyglądasz :*

    TY masz insta ? Bo jak klikam w ikonę to mi pisze że usunięte :(

    Miłego i słonecznego dnia kochana :) :* Udanej środy ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana za zwrócenie uwagi, już to zmieniłam :***

      Usuń
  44. Very nice! Have a lovely Day! I cliked! 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczny witraż, masz łapkę do takich prac. Ciuszki też pokazujesz bardzo fajne :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Witraż jest niesamowity! Powodzenia:)
    Świetne stylizacje przygotowałaś :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny, orientalny witraż :)) Ja kiedyś też miałam przygodę z farbkami do szkła :) Szczególnie lubiałam malować butelki, ale to było 100 lat temu :))
    Ubranka świetne, szczególnie zielona bluza i torba z kotem :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Witrażyk jesst uroczy. :) Zazdroszczę taaaakiego testowania, same wspaniałości w tej paczce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. robilam kiedys takie witraze swietna zabawa! a rzeczy ktore wybralas meega <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Witraż jest śliczny:) Masz magiczne łapki do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  51. Super witraż. Stylizację mi też przypadły do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Druga stylizacja - miodzio, zwłaszcza bluza ♥
    Witraż - fajna sprawa, kiedyś też lubiłam to robić ale o dziwo przestałam i chyba nie zacznę.. sama nie wiem, ale jeżeli lubisz to robić to rób to dalej:)
    przepiękny 'rękaw' i sylwetka ♥
    Zostaje na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, post is very good, amazing art

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz talent. Bardzo ładny witraż.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gejsza świetna! :) Sama muszę w końcu zrobić coś tą techniką.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gejsza wyszła pięknie i intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj Angeliko ,podoba mi się Gejsza,poprzez kolory jakie jej dałaś jest niesamowita,zdolniacha z Ciebie,to pewne :)
    Z inspiracji w modzie torby z kotami są ekstra,buty i bluza w drugiej stylizacji super,no dobrze buty mogły by mieć inny kolor,ale fason jest jak najbardziej fajny.
    Wyglądasz kwitnąco,co za figura ,fajna fotka :)
    Poklikane -buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witrażyk jest wspaniały!!! Podziwiam! Stylizacje świetne! Bardzo podobają mi się buty z drugiego zestawu:) Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  59. jejku jaki piękny witraż, dużo pracy musiałaś w niego włożyć :) inspiracje cudowne, szczególnie pierwszy zestaw mi się podoba, najbardziej w moim stylu, poklikałam w kilka linków :* a Twoje zdjęcia śliczne jak zawsze, ta buźka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Perełko! Cudna praca, cuuudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawy witraż ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny witrażyk na szkle malowany. Trzymam kciuki za wyzwanie. Też malowałam trochę na szkle, do dzisiaj mam dwie butelki.
    A ciuchy i dodatki oraz Twoja stylizacja wyglądają ciekawie.
    Pozdrawiam Szymko ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Twój witrażyk to prawdziwe dzieło sztuki. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witraż jest niesamowity. A kurtka w kwiaty mnie totalnie zauroczyła <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Niesamowita praca, mam nadzieję że wygrasz mocno trzymam kciuki! Gejsza wygląda rewelacyjnie bardzo podoba mi się ta praca :) oczywiście poklikałam w linki i życzę powodzenia z dalszą współpracą! To naprawdę ciekawy sklep, warty uwagi :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo oryginalny, kolorowy witraż. Gejsza wygląda super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Rewelacja! Tylko nie wiem co bardziej = witraż, czy Ty ;P super :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana Szymko witrażyk to kolejne cudeńko stworzone przez Twoje rączki.
    Ale dużo fajności wybrałaś- ta torebka z kotem to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny witrażyk, zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Witraż fantastyczny!
    Lubię malowanie na szkle !

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniale wyszedł ten witraż, jest śliczny!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)