czwartek, 23 marca 2017

{241} Lo Fantasy // Bridal Make Up // Shein Whishlist

Witajcie Kochaniutkie ! Dzisiaj byłam na swoim Ślubnym Trialu w sensie u fryzjera :) I długo myślałam nad swoją ślubną fryzurą i w końcu zdecydowałam się na elegancki Kok i jestem niezwylle zadowolona z niego ! Wyszedł na prawdę cudnie, chciałam Wam pokazać ale popsuję Wam niespodziankę więc poczekajcie jeszcze chwilkę hihihi :) Kochane Moje, dzisiaj zapraszam Was na długi post. Znowu narobiłam sobie zaległości u Was , ale na pewno wszystko nadrobię jutro bo jutro odpoczywam cały dzień :) Stworzyłam ostatnio zegarowe Lo. Bardzo wkręciłam się w robienie Layout'ów więc napewno znajdzie się ich znacznie więcej :) Zapraszam
 Hello My Dear Pearls ! Today I had wonderful day beacuse I was at the Hairdressers to do my Wedding Trial. I had a lot of thinking with what type of hairstyle I want and I decide to have high updo. I absolutely Love the result! It looks so gorgeous on me. I wanted to show you but I would ruin a surprise for you so you need to be still patient babes :) Lately I have made very colorful LO and I want to share with yo . 







Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w :


Użyłam w tym projekcie produktów od DecoArt
Of course I used my favourite products from DECOART products








Tak jak wspomniałam wyżej, Fryzurę próbną miałam robiona dzisiaj. Jeśli chodzi o makijaż to niestety nie jest tak pięknie. Próbowałam, ale jednak nie mogę dać robienie makijażu 'obcej' osobie. Moja Twarz jest bardzo specyficzna i już też nie taka młoda i ja wiem najlepiej co jest dla mnie dobre i w czym ( co najważniejsze) czuję się najelpiej. Makijaż naturalny u mnie kompletnie odpada bo wyglądam wtedy jak jakaś mimoza. Muszę zawsze mieć mocne oczy i mocne usta. Ale w moim przypadku słowo' mocne' też ma jakąś granicę. Nie chce przecież wyglądać jak Panda! Długo rozmyślałam nad tym makijażem ślubnym i po wielkiej rodzinnej naradzie zecydowałam, że rzeczywiście najlepiej będzie jak sama sobie zrobię makijaż. Uwielbiam połączenie perłowych cieni z matowymi. Czuję się w tym makijażu niesamowicie dobrze :) Zrobiłam dla Was filmik, ale to tylko Demo, jeśli jednak chcecie zobaczyć bardziej precyzyjne tutki w makijażu to mówcie:)
As I stated above, today I got my Wedding Hair done , but when it comes to a make up, it is not so easy... I tried but I really can't put my make up into someones hands. I know myself best and I know what is the best to my skin so I decide to make my own Wedding Make up alone. I have made a Demo video with my wedding trial. I personally Love it because natural colors are not created for me : )








Shein poprosił mnie abym zrobiła dla Was specjalną wiosenną listę z ich sklepu. O to parę perełek, które szczególnie wpadły mi w oko, co o nich myślicie?
Shein asked to make a Spring Wishlist especially for you guys Here are some mint and unique stuff I foudnd :) 







A teraz uciekam Kochane spaciu :) Obiecuję, że zajrzę do Was jutro, dziękuję za każde kliknięcie w linki :* Buziaczki :*

Okay Honey bees I am off to bed now but I can promise you I will visit your blog tomorrow :) Kiss 




48 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj perełko 😊 bardzo podoba mi się ten zwrot,zapożyczam go od Ciebie😊
    Zegarowe Lo bardzo wymowna czerwień,ale całość jest jak najbardziej na tak,podoba mi się.
    Szkoda,że każesz nam czekać na...chociaż rozumiem.
    Co do makijażu to zgadzam się z Tobą,nikt nie zna lepiej Twojej skóry,sama uzyskałaś wspaniały efekt.
    Stylizacje na dziś czarna bluza jak najbardziej ,pozostałe bluzeczki wyglądają fajnie,moda na hafty powraca na całego i dobrze bo dodają uroku.
    Kończę bo czas wyruszyć,pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny makijaż zrobiłaś, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pomagam - 12,00$, 15,00$, 6,00$, 15,00$ :)
    Mogę liczyć na rewanż TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odwrotnie niż Ty zdecydowanie postawię na delikatny makijaż i oddam się w ręce sprawdzonej osoby. Zobaczymy co wyjdzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za filmik, masz niezwykłe umiejętności, podziwiam! Te śliczne rzeczy, które robisz bardzo mi się podobają! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten makijaż. Masz rację, do naszego idealnego dochodzimy metodą prób błędów i w końcu wiemy w czym nam jest dobrze, a w czym nie. Ty masz zdecydowanie taki typ urody, który lubi mocne kolory i taki makijaż jest dla Ciebie idealny. Ja mam jasną skórę i oprawę oczu, więc jest mi dobrze w tych delikatnych kombinacjach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu zdecydowanie makijaż zrób sobie sama , wyglądasz obłędnie na tej fotce. Lo tez mi się bardzo podoba , lubię takie właśnie zestawienia kolorystyczne. Jest piękna soczysta wiosenne zieleń i żółty , dla mnie bomba . a te czarne haftowane bluzeczki odjazdowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca :) Cudowne zegarowe dzieło :) Fryzurki już nie mogę się doczekać a makijaż - WOW! Wspaniale się prezentuje :) Ciuszkowe propozycje super :) Oj coś czuje, że moja wiosenna garderoba niedługo się powiększy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farbki to wiem skąd bierzesz a te części dodatki kupujesz? Ostatnio myślałam aby np zepsute zegary rozkręcić a części użyć do stworzenia swojego kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz Szymciu !!!! a praca prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymcia, praca piękna jak zwykle :)
    a co do makijażu- podziwiam Cię, że samodzielnie potrafisz zrobić sobie takie piękny! Ja bym nie umiała. I myślę, że dobrze robisz decydując się na to, by samej pomalować się na ślub. Często widzę panny młode przemalowane, a nie pomalowane, a w ten jeden szczególny dzień myślę, że każda chce wyglądać przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
  13. No byłabym bardzo zaskoczona, gdybyś swoimi zdolnymi łapkami nie wyczarowała pieknego ślubnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. LO zegarowe bardzo mi się podoba, świetne kolorki i postać niezwykłej dziewczyny :) Masz rację co do koka i makijążu. Ja miałam podobnie, próbny makijaż mi się nie podobał, dlatego zdecydowałam umalować się sama z pomocą przyjaciłoki. Twój makjaż bardzo mi się podoba i pasuje do Ciebie. Też miałam koka, fajnie komponował się z długim welonem.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. praca super :) a makijaż wow w połączeniu z piękną fryzurą spowoduje, że będziesz piękną Panią Młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja praca jak zawsze genialna.
    Makijaż bardzo mi się podoba. I myślę że dobrze robisz stawiając na własny makijaż. Umiesz się malować, wiesz w jakich kolorach Twoje oko wygląda najlepiej i jakie kosmetyki się sprawdzą, więc po co masz się oddawać w precel kogoś obcego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladny makijaz.Karteczka sliczna i zycze wygranej.Kliklam .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Angeliko! Pięknie na tym zdjęciu wyglądasz, jak Aktorka, Te bluzeczki bardzo mi się podobają, w Koczku będziesz ładnie wyglądać, A karteczka piękna - Pozdrawiam Cię kochana gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Bellissimo
    Ti seguo passa da me testoprovo.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing the make up! I would love to always wear the eyelashes but I think then I would be forced to always wear makeup :( and I am not practical ... :)
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały LO :)
    Makijaż cudowny!!! Nie potrzebna Ci kosmetyczka, bo super Ci to wychodzi :) Ślicznie wyglądasz w tych kolorkach !!
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny bardzo Ci pasuje taki makijaż, będziesz piękna panna młodą. Mnie na mój ślub malowała dziewczyna mojego brata w lipcu będzie moja pierwsza rocznica ślubu:)A ta karteczka przecudowna uwielbiam oglądać takie prace:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaż śliczny :) kartka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem ;) Piękna focia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kartka super, filmik zobaczyłam ale niestety bez głosu...wieczorem jak będę w domu zobaczę ponownie z głosem

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż kochana! Będziesz wyglądać extra! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej ale kasz teraz mega ważny i ekscytujący okres w życiu, przygotowania, przymiarki, próby makijażu i fryzur- niesamowity okres :D na Twoim miejscu tez zrobiłabym sama makijaż z takim talentem, świetnie się prezentujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW, makijaż jest bajeczny - wprost wzroku nie można od niego oderwać! ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Makijaż bardzo mi się podoba! i już nie mogę doczekac się jak zobacze Twój koczek. Ja osobiście na swoim ślubie chce mieć włosy rozpuszczone i zakręcone (boki mogą być troszkę spięte), ale ogólnie mój zarys jest żeby miec długie, kręcone włosy :D

    A karteczka przepiękna, taka inna, nietypowa - bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  30. No i ciekawi mnie teraz ten kok! :D Ta praca, te zegary, te kolory - cudo :) Makijaż rzeczywiście mocny, ale piękny zarazem! Ja mam na odwrót, dobrze czuję się w naturalnych kolorach i jeśli już mam mieć zrobiony makijaż na jakąś okazję, to sama się nie pomaluję, brak mi umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szymciu Kochana, niesamowita zdolniacha z Ciebie!!! LO cudowne, a makijaż... masz rację, zrób sobie sama.
    Buzialki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż zrobiłaś sobie wspaniały, nic tylko pozazdrościć :) Jestem szalenie ciekawa Twojego wyglądu na ślubie, na pewno wypadniesz szałowo, im bliżej tym bardziej mam wrażenie, że bije od ciebie taki blask, który zdecydowanie dodaje Ci urody - jak nic szczęście od ciebie promienieje :D
    Przepiękne LO, ma fajny klimat i kolorystykę. A ciuszki ciekawe, bardzo spodobała mi się czarna bluza, fajny ma motyw.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Angeliko Kochana !!! Twoja praca to arcydzieło !!! Trybiki,media !!! A ta dziewczęca postać ...taka zwiewna,subtelna,ale charakterna - niczym TY :) Wzdychać mi tylko pozostało :)
    Kochana :) Obejrzałam tutorial i stwierdzam,że jestem no nie 100 lat,ale na pewno ze 20 za murzy...nie,nie napiszę tego,bo to rasizmem trąci,a ja nie mam nic do inaczej ubarwionych naszych braci.No 20 lat do tyłu :( Ja też do ślubu robiłam sama makijaż,ponieważ po próbnym u specjalistki załamałam się moim wyglądem :( Ale to też były inne czasy...Byłam młodsza,ładniejsza,machnęłam sama makijaż,tylko nie mogłam odżałować,że na krótko przed ślubem ścięłam włosy na BOBa :( Więc żadna finezyjna fryzura nie wchodziła w grę :( A TY Kochana będziesz wyglądać jak księżniczka :) Już nie mogę się doczekać !!!
    Buziaki Wielgaśne :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne, kreatywne LO, wspaniale to wymyśliłaś Szymciu.
    Z makijażem na pewno sobie poradzisz, robisz to profesjonalnie i pięknie. Ten, który dziś pokazałaś jest idealny - wyrazisty ale z nutką romantyzmu.
    Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne to LO, ma w sobie dużo pozytywnej energii.
    Jak pięknie potrafisz się malować! Moje makijażowe umiejętności ograniczają się do nałożenia tuszu na rzęsy, a przy ważniejszej okazji udaje mi się jeszcze położyć cienie na powieki, ale oczywiście nie bez problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana Szymko- makijaż obłędny, w linki oczywiście kliknęłam- wybrałaś piękne rzeczy- zwłaszcza te topy w różyczki.
    Karteczka to kolejna z Twoich perełek kochana

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Szymcia, dawno mnie tu nie było, ostatnio czas płynie zbyt szybko. Kochana, Twoja praca zrobiła na mnie duże wrażenie pod względem artystycznym. Świetna kompozycja, fajne zestawienie kolorystyczne i super dodatki - cudo, a Twój makijaż bardzo mi się podoba, wyglądasz ślicznie. Wiosenne uśmiechy :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna praca !!! Naprawdę cudne LO !!! Zdolniacha z Ciebie , Szymuś :))

    OdpowiedzUsuń
  39. So beautiful....thanks for joining us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny LO, a makijaż też obejrzałam :) Piękny!! Dziękuję serdecznie za udziała w wyzwaniu 13arts i zyczę powodzenia!
    Lady E 13arts DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  41. Cool page! I love your blog! Thanks for joining us at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Zacznę od makijażu, a więc ten jeszcze bardziej mi się podoba. Do ślubu moim zdaniem jak najbardziej. Jestem w ogóle ciekawa zestawienia z sukienką.
    Praca super kolorystycznie i powiem Ci, że nie wiem, co charakteryzuje layout w scrapbookigu, ale jestem pod wrażeniem tak czy owak:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely! Thank you for joining us for the "Clock" challenge over at 13@rts xx

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem pewna przekonana że będziesz cudowną panną młodą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)