poniedziałek, 20 marca 2017

{240} Spring Fashion with Shein- Fly with me

Witajcie Kochaniutkie moje Perełki! Dziękuję za Wasze odwiedzinki i za kliki i za to, że jesteście ze mną. Czuję się już troszkę lepiej, choć nie rewelacyjnie, jednakże Wasze życzenia i to że mi wysyłacie tak pozytywną Energię czuję , że dochodzę do siebie o wiele szybciej. A to wszystko dzięki Wam! Czuję się szczęściarą bo znam tyle wspaniałych osóbek i jesteście takie Kochane dla mnie :) Ach! Od razu mi się humor poprawia! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną Perełką ze sklepu SheIn. Otrzymałam paczuszkę z bluzą, która już od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie. Jak ją dotknełam i założyłam na siebie to oniemiałam z zachwytu! Zapraszam do obejrzenia zdjęć i recenzjii.
Hello my Dear Pearls! How are you? Thank You so much for keep sending me good vibes and warm energy. Every visit and every comment is special to me. Thank You so much for that. I have to admit that I am getting better cause of the Love you sending me . I feel so lucky to have you Guys! Today my post is all about the Sweatshirt I got from SheIn. When I put it on myself and touched the fabric I was litterly in heaven! Have a look at the pics below and my full review. 











Sklep SheIn po raz kolejny utwierdził mnie w tym, że ich asortyment jest nie tylko warty uwagi i ceny, ale ciuchy są na prawdę świetnej jakości. I nie skłamię, mówiąc, że równają się z jakością ciuchów ASOS, więc jak najbardziej z ręką na sercu zachęcam i polecam Wam ten sklep. Bluza jaką otrzymałam ma piękny pastelowy kolor ( który jest hitem tego sezonu) , jest bardzo dobrze uszyta i gruba na tyle by w niej było ciepło. Bardzo podobają mi się te trójkąciki na ramieniach. Bluza idealnie odzwierciedla mój charakter i osobowość. Uwielbiam takie ciuchy, które 'mówią' za mnie :) 
Bluzę możecie kupić >>>>>KLIK TU/HERE 
Again SheIn shop absolutely amazed me with the quality. I have to admit that their clothes are so worth the price and they are so quality. I will not lie if I say that they are on the same level as the ASOS shop so I absolute recommend SheIn shop to everyone. I just Love the clothes they have for such a bargain price!!! The Sweatshirt I got is so thick so I will be warm enough and it has beautiful pastel color which is btw very hot this season! It's very well sewed and it has those cute colorful triangles on the sleeves. This sweatshirt just shout out my very own personality. It's absolutely so me ! I am so happy to have this sweatshirt. If you would like to get one click KLIK TU/HERE  . Its on sale now ! 

Drugim produktem jaki dostałam są spodnie o których pisałam TUTAJ. Spodnie jak najbardziej należą do moich ulubionych i chętnie je będe nosić. Jestem Artystką, więc te dziury do mnie szczególnie pasują.
Spodnie możecie kupić >>>>>KLIK TU/HERE
Another product from SheIn are those cool Jeans I got which I wrote about here> TUTAJ. These Pants are difinetly my fav one and I am gonna love to wear them :) I am an Artist so I Love holes and ripped pieces in the clothes :) Those pants are available to buy here KLIK TU/HERE



Czas na kolejne zakupy w SheIn, zastanwiam się co wybrać, ale korci mnie, aby pójść w klimaty militarne i w końcu mieć w posiadaniu leginsów z finezyjną siateczką. Co o tym myślicie?
It's time to Shop again with Shein. I am thinking to go for military clothes and some Leggings with that cool mesh thing. What's your thoughts about it ? 



A teraz uciekam Kochane Moje , ale jeszcze zajrzę do Was przed pójściem spać. Buziaczki Kochane Moje :*

P.s. Będe tradycyjnie wdzięczna jeśli klikniecie dla mnie w linki :* Buziaczki

Thanks Very much Pearls xxx I am off to bed soon but before I am gonna check your blogs xxx Kiss xxx Have a Lovely Day 


Pale Blue Patchwork Print Sweatshirt>>>KLIK


45 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, lubię takie wygodne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane:)
    kurtka świetna i torba też , jak to ja torebki uwielbiam:)
    buziaki i kuruj sie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look super cute and comfy! I really love the sweater. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluza idealnie do Ciebie pasuje, pozdrawiam i klikam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest świetna, bardzo mi się podoba.
    Natomiast te leginsy do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie ładna ta bluza, pasuje idealnie do Twojej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta bluza Szymciu , lubię takie kolorowe wstawki . No i oczywiście super w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest świetna s ta kurteczka wydaje się naprawdę na porządną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te spodnie, są genialne. Całość świetnie CI pasuje. Dużo zdrówka:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko jesteś prawdziwą ikoną mody, co do Ciebie zaglądam to nowe, wspaniałe stylizacje :) podziwiam z zachwytem :) Dużo zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Ty zawsze świetnie wyglądasz, ale teraz to już przesadziłaś ;); *
    Świetna bluza ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dziury kompletnie do mojej klasycznej duszy nie przemawiają. :D

    Powiedz jak przygotowania do ślubu Kochana! A może już po.. a ja cos przegapiłam!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Kochana! Przygotowania idą świetnie! Już wszystko mamy załatwione i czekamy niecierpliwie na ten dzień :) Mam nadzieję, że u Ciebie też jest cudnie :)

      Usuń
  13. Bluza jest świetna! Bardzo mi się podoba. Całość jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja idealnie dobrana do Ciebie : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te ubrania, pomagam - 11$, 19$ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza z łapaczem świetna. Militarna kurtka też.Fajne propozycje.
    Pozdrowionka wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szymko ta bluza jest rewelacyjna !!!!!! Wyglądasz w niej przewystrzalowo i niesamowicie nietuzinkowo :-) Normalnie widać ,że jak dla Ciebie stworzona piękna kobieto :-)
    Oczywiście we wszystko poklikałam :-D buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj kochana,bluza dzięki tym wstawką jest niebanalna,a zarazem delikatna,widać dobrą jakość materiału.Spodnie to już wiesz, że to nie moja bajka,ale do Ciebie pasują jak najbardziej:)
    Co do leginsów o tak są fantastyczne i ta kurtka w militarnym klimacie super :)
    Zmykam i zdrówka nadal życzę,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko Kochana! bluzeczka jest bardzo ładna i wygląda na bardzo ciepłą, Ale jest taka delikatna, Do twarzy Ci w niej - Pozdrawiam Cię Cieplutko i Zdrówka Dobrego Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bluza wygląda na mega przyjemną :)
    Mi jednak serce skradła koszula z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your shirt and handbag.... You look gorgeous
    Have a nice day
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne rzeczy zamówiłaś kochana :) pasują do Ciebie :) :*
    mnie tez nachodzi na takie "wydziwiane" getry :D ale nie wiem, czy będe miała odwagę je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, te spodnie są świetne! Uwielbiam właśnie spodnie czy leginsy tego typu. Rozważam zakup. Ale cała stylizacja bardzo mi się podoba! To zdecydowanie mój styl. :) Bez dwóch zdań Tobie także w tym do twarzy.
    Pozdrawiam Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluza, spodnie, torebka, wszystko bardzo mi się podoba, masz dobry gust w łączeniu rzeczy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta bluza jest śliczna , chciałam zamówić taką miętową z Romwe ale nie zdecydowałam się bo miała złe opinie, ludzie też pisali że jest gruba ;/ Świetnie wyglądasz,poklikałam w linki z kompa znowu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ :( Bluza jest gruba rzeczywiście, a tak gruba jak powinna być czyli normalna dla mnie hihih ;) Niektórzy lubią przesadzać, ja CI tą bluzę polecam :* Całuję Ciebie

      Usuń
  26. Szymciu, świetny look, bardzo do Ciebie pasuje. Bardzo fajna ta bluza !!!
    Pozostałe ciuszki, też super :) Indiańskie printy zyskują na popularności, ta bluza z piórkami jest cudna !
    Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kompletnie nie mój styl ale bardzo podobają mi się geometryczne wstawki w rękawach i bluza z piórami a'la łapacz snów. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie bluza i buty cudo, baaaaaaardzo pasuje Ci ten styl : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna bluza, fantastycznie w niej wyglądasz, świetnie prezentują się te kolorowe trójkąciki. Za leginsami z siateczką nigdy jakoś nie przepadałam więc wypowiadać się nie będę :P
    Bardzo podoba mi się ta biała bluza z piórkami jak z łapacza snów, wygląda świetnie, szkoda, że u mnie biel się nie trzyma.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Szymka,Ty powinnaś być modelką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Szymciu bluza extra a Ty jak zawsze świetnie wyglądasz .
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty i bluza wymiatają zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny, luźny zestaw...super!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bluza, sama wskoczyłabym taką.
    A Twoje dziary są najpiękniejsze,
    zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. super bluza bardzo mi się podoba :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja trochę nie w moim typie ale dziewczyno jakie ty masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rzeczy, jeszcze nie słyszałam o tym sklepie:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie luźne stylizacje :)
    Zostałam Twoją nową obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)