piątek, 17 marca 2017

{239} Spring Look with Shein

Witajcie Moje Ukochane Perełki! Jak się miewacie? Ja dochodzę do siebie po poważnym zabiegu w szpitalu. Mam nadzieję, że już będzie wszystko dobrze. Trzymajcie za mnie kciuki! Przez ostatnie dni u nas było bardzo ciepło i przebijało się Słoneczko i nawet udało się mi nawdychać trochę Jodu nad oceanem. Niestety wczoraj i dzisiaj przybyła przeklęta Irlandzka pogoda i wieje, jest zimno i leje deszcz. Achhh.. a tak marzy mi się wiosna! I właśnie dzisiaj przychodzę do Was z Wiosenną Stylizacją. Otrzymałam od Shein piękną Haftowaną Bluzkę i czarne Spodnie. Zapraszam :)

Hello my Dear Pearls! How are you? I am fine, but recovery after the operation I lately had. It's all okay now and I hope everything will be fine now. Please keep your fingers crossed for me! In the last few days We had nice warm Weather with some sunshine but unfortunately, yesterday and today it's windy, cold and it's raining. Oh Well... I wished so much that there would be spring! Lately I received from Shein beautiful Embroidered Long Sleeve Shirt and Black Pants. Take a look at the pics :)  











Mimo tej deszczowej pogody, ja w swoje Modowe Inspiracje wnoszę wiosnę i mam nadzieję, że poczujecie ze mną już zapach pierwszych kwiatów. W tym sezonie nadal będą modne spodnie typu Boyfriend , Mom Jeans i skinny jeans. Dodatkowo wielkim hitem będą pastele, bomberki i wszelkie hafty. Hafty na spodniach, kurtkach i oczywiście na koszulach.
Even though there is horrible weather I decided to come to you with some Spring Inspirations and I hope you will get first smell of Spring flowers . These season boyfriend, mom and skinny jeans will be on top but also bombers, pastel colors and any type of embroidery will be totally hot!

Zacznę od spodni. Wziełam rozmiar XL , mimo, że wiedziałam, że będą za luźne w pasie, jednakże mierząc uda wiedziałam, że mogę mieć problem. Moje nogi są wyjątkowo umięśnione i często nie mieszcze się w Jeansy hihih. Jednakże spodnie od Shein są dobrze rozciągliwe i mogłam wziąć o rozmiar mniejszy, ale i tak jestem z nich bardzo zadowolona. Są wspaniale wykonane, materiał jest dobrej jakości i fajnie na mnie leżą. Mimo, że w istocie są to dopasowane spodnie to u mnie wyglądają jak Mom Jeans :) Problem swojego pasa rozwiązałam zwykłym paskiem. Muszę przyznać, że mój tyłek super wygląda w tych spodniach hihih :). Nie myślałam, że będe tak dobrze się czuć w takim luźniejszym fasonie, osobiście dołączam te spodnie do moich ulubionych.
Spodnie możecie kupić tu >>>>>KLIK
I will start from Pants. Because I am working out a lot I got very musculature thighs.  I was afraid that I will not be able to fit in to the pants because it is usually my problem, but it turn out these pants are very stretchy and I could go one size smaller but anyway I am so happy with these pants! They a bit loose on me and I think it looks great! I never thought I would look and feel so good in that type of pants. They are well sewed and made out of quality material. They are truly one of my favorite pants :) Click the link above to buy them :) 

Drugim produktem jaki dostałam od Shein, to przepiękna długa, haftowana koszula. Po raz kolejny sklep Shein nie zawiódł mnie . Ich ciuchy niezwykle mi się podobają i są rewelacyjnej jakości. Bluzka jest wykonana z dobrego materiału, a haft jest wyszywany. Jest przepiękny! Poniżej możecie zobaczyć zbliżenie na hafciki. Myślę, że zgodzicie się ze mną, że bluzka warta zakupu.
Bluzkę możecie kupić tu >>>>>KLIK
The second product I got from Shein is this gorgeous Long , Embroidered Shirt. I must admit that Shein again make me so Happy with the clothes they have in stock. I really love them clothes and they are so amazing quality! You can check the close ups for the embroidery below to see how awesome and good they are. Click the link above to get this Shirt :) 




 I jak Wam sie podoba moja Inspiracja? Kochane Moje, Dziękuję za Wasze odwiedzinki :) Wiecie, że mam teraz napięty harmonogram i rzadko u Was bywam, ale na pewno odwiedzę Was wszystkie, które mnie odwiedzacie :* Buziaczki Kochane

Będe Bardzo wdzięczna jeśli, klikniecie w te dwa linki, Dziękuję Wam z Góry :* Buziam

What you think my Darlings about this Spring Inspiration? My Dears I am gonna check your blogs now a I have finally some free time. Kiss xx





56 komentarzy:

  1. I like then floral detail on the blouse. :)
    Have a great weekend!
    Xoxo,
    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest świetna, kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W szpitalu? Biedactwo moje, przytulam i ściskam:) Mam nadzieję, że już wszystko w porządku. Pięknie wyglądasz! Lecę klikać.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula fajowa.. ale spodnie to zdecydowanie nie moja bajka. Kompletnie mi się nie podobają dziury w ubraniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane. a spodnie super, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, życzę ci kochana dużo zdrówka i powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ubranko. Trochę smutna buzia :) Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft jest niesamowity. Ostatnio takie ornamenty stały się bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja. U mnie dzisiaj niestety pochmurna pogoda. Zdrówka dla Ciebie. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki Kochana, zdrówka!
    Spodnie rewelka :D Pozdrawiam, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymko, wyglądasz prześlicznie !!! Bluzka jest świetna !!! Lubię elementy haftu na płaszczach, kurtkach i spódnicach. Jesteś odważna !!! Bądź zawsze sobą !!! Ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wietnie wygladsz kochana w tej haftowanej bluzeczce, a spodnie to os takiego dla mnie. Osobiście lubie wszystko co luzne, jakby troszke za duże. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula! rewelacja!
    I jak pięknie wymalowana jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna koszula :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Bardzo podoba mi się ta haftowana koszula, wygląda bardzo ciekawie. Trzymam kciuki za Twój szybki powrót do formy, zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie. Jak się cieszę - mam taką sama bluzkę. Jest taka radosna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, wiosenna koszula :) Ma piękny kwiatowy haft. Pasuje do Ciebie Droga Szymciu :) Życzę dużo zdrówka i pięknej pogody :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne rzeczy :) świetnie się prezentujesz. Szymcia, kochana, życzę Ci dużo zdrówka :* oby wszystko szło pomyślnie :*
    a co do pogody- w Polsce jest iście irlandzko :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymko, wyglądasz w tych ciuchach superowo. A ja się zakochalam w tej haftowanej koszuli. Jest świetna.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniale wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka śliczna ta koszula , piękne zdjęcia, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula fajna. Dziur w spodniach nie lubię, ale na innych czasem mi się podobają byle nie za duże i nie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała koszula, ja na taką poluję. Ale jeszcze mało takich w sklepach : / Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz r e w e l a c y j n i e !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosna zawitała również i w Twojej kreacji! Piękne!! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Angeliko Kochana! Życzę Ci szybkiego powrotu do dobrego zdrowia, koszulka jest śliczna bardzo mi się podoba, Spodnie niestety nie w moim guście.Ale Ty ładnie w nich wyglądasz -Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko i ściskam gorąco
    Ps. Już kliknięte pa

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj perełko :)
    Jak to się mówi ,ładnemu we wszystkim ładnie:)
    Nie przepadam za haftem na wzorzystych tkaninach,jak już to wolałabym tą czarną ,którą widać na stronie sklepu.
    Co do spodni to nie widzę się w takich,mimo że kolor jak najbardziej jest mój,no wiesz Ty jesteś młoda,wiec wszelkie połączenia na Tobie prezentują się wspaniale,co widać na zdjęciach.
    Ładnemu we wszystkim jest ładnie.
    Poklikałam,pooglądałam,a teraz życzę Tobie kochana dużo zdrówka i pięknych stylizacji,buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja Szymciu. Podoba mi się Twój makijaż - wyglądasz fantastycznie!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely outfit

    I follow you back
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję , że wszystko jest juz u Ciebie ze zdrowiem dobrze :)
    Życzę go dużo i spacery nad oceanem na pewno pomogą :)
    Bluzka jest piękna i faktycznie na topie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. OOo tak, chyba już kazdy z nas czeka na tą wiosnę z ustęsknieniem- oby jka najaszybciej zadomowila się u nas na stale <3

    boska jest ta koszula <3
    a portki mam takie biale :)

    Kochana wracaj szybko nam do zdrówka :*

    19$, 23$
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*


    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka śliczna , zdrówka życzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieknie jak zawsze.Zycze zdrowka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zauważyłam, że ta koszula jest bardzo popularna. Ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacja, bluzka jest piękna, a na takiej modelce, to już cud-miód. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szymciu zmartwiłaś mnie tym szpitalem.. mam nadzieję, że już czujesz się dobrze, życzę Ci dużo zdrówka.
    Bluzeczka wyszywana jest świetna, strasznie mi się podobaja takie klimaty , ale chyba już nie ten wiek u mnie na takie ciuszki. Tobie pięknie we wszystkim to przywilej młodości :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie się Szymciu prezentujesz!!! dużo zdrowia dla Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  39. ŚLicznie Ci w tej bluzeczce Szymko. Aż mi ciarki przeszły jak napisałaś o tej operacji, sama miałam ich mnóstwo. Dbaj o siebie, dużo zdrowia życzę :* Idę poklikać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piękna ta koszula kochana, oczywiście 3mam kciuki za Twoje zdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Operacja, ajć sama wiem że to nic miłego dbaj o siebie . Ta pogoda to chyba wszędzie taka kapryśna miejmy nadzieje że w końcu będzie prawdziwa ciepła wiosna. Stylizacja śliczna i pięknie wyglądasz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. Koszula jest super. Na zbliżeniach widać, że haft jest dobrej jakości. I szybkiego powrotu do zdrowia życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylówka :) Haftowana koszula jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  44. :O Ta koszula jest genialna! Uwielbiam ten haft!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz prześlicznie! Jestem zauroczona tą koszulą, haft jest genialny! Muszę się rozejrzeć za podobnym modelem, czuję, że będzie moich wiosennym hitem!

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczna jest ta koszula chociaż najbardziej korcą mnie takie haftowane spodnie. Jejku! No kocham i mam nadzieję, że uda mi sie w koncu jakieś upolować. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna koszula.
    Właśnie chcę sobie taką kupić.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczna bluzeczka z haftami :) oczywiście poklikałam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna koszula :)
    Piękne zdjęcia!

    Zdrówka życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy styl nie to co wszędzie a przy okazji zapraszam do siebie♥
    http://martynaszampfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna - ja sama miałam ochotę na taka - jak się naoglądałam zdjęć jak można to samemu zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)