czwartek, 2 marca 2017

{237} Czas ucieka - a dobre samopoczucie czeka! Rabble

Hej Kochane Perełeczki! Jak się miewacie? Dziękuję, ale bardzo dziękuję za tak pozytywne słowa i tak wiele komplementów w moim poprzednim poście. Sprawiacie mi mnóstwo radości Kochane :) Dzisiejszy post będzie dotyczył aktywności fizycznej. Jak wiecie aktualnie muszę pilnować się aby nie przytyć, ale też nie schudnąć, gdyż moja suknia Ślubna leży na mnie idealnie i nie mogę zmienić swojej figury. Jednakże to nie usprawiedliwia mnie aby nie uprawiać sportu czy też nie zdrowo się odżywiać. Wręcz przeciwnie! Nadal uprawiam sport, a w swojej codziennej diecie stawiam na zdrowe i smaczne produty, które uwielbiam. W każdym tygodniu przeznaczam dwa dni na ćwiczenia budujące mięśnie i spalanie tkanki tłuszczowej, jeden dzień na Yogę i ostatni dzień na Taniec. Dzięki tej serii ćwiczeń nie tylko utrzymuję swoją sylwetkę w ładzie, ale spalam niepotrzebny tłuszcz, zaokrąglam swoje atuty i bawię się przy tym nieziemsko! Ja uprawiam sport od wielu lat, a tańcem zajmuję się od praktycznie 15 i nie mam dużego problemu z motywowaniem się do ćwiczeń, jednak wiem, że wiele osób się z tym zmaga. Wpływa na to wiele współczynników takich jak : zmęczenie czy brak wiary w siebie. Niektórzy również mają problem z kondycją , a wiadomo że najlepszą metodą na poprawienie kondycjii jest bieganie, ale często pogoda nam nie sprzyja do swobodnego biegania. Dlatego też co mogłabym Wam zaproponować to taniec! Wystarczy włączyć ulubioną muzykę na laptopie lub na mp3 i niech Was porwie wir muzyki. Nie konieczne są wielkie umiejętności. Ja zajmuję się Hip Hop'em i tańcem współczesnym, ale dzisiaj zaprezentuję Wam bardzo prosty i ostatnio bardzo modny Modern Twist. Ruszajcie nogami na wszystkie strony, a Wasze ciało będzie samo się kształtować.

Hello My Dearest Pearls! How are you? Thank you so much for all of the compliments you said at previous post. It is so nice to hear such a Lovely words, Thank You! Today I would like to talk about sport. As you know I need to be fit into my wedding dress and not change anything so I need to be very careful not gain weight but most importantly in this case not to loose weight! But that doesn't mean that I should not do a workout. I must do a workout but maybe focus on different things. SO I exercise every day and I eat very healthy. For 2 days every week I am doing Yoga, one day is a workout focusing on building muscles and last day is Dancing. I do sports for many years and I am qualified dancer with nearly 15 years experience and I have no problem to force myself to do a workout but I know many people have problems to motivate. And that of course is natural because We have life to live and that means that we have other problems which can cause an extreme tiredness. So what I would like to propose to you today is dancing! I do Hip Hop and contemporary Dance but you don't need qualification to dance. All you have to do is turn on some of your favorite music and just dance! Lately very hot is modern twist dance, just move your legs and your body start to contour itself!



Dodatkowo, co Wam umili czas to zdecydowanie Wasz ubiór :) Platforma Rabble ma dla Was zniżki, wystraczy kliknąć w linki:  Kody Rabatowe Zalando Kody Rabatowe Gomez.
Check out what Rabble platform has to offer to you!



A ja specjalnie dla Was przygotowałam super whish listę ze sklepu YoShop, to absolutny mój must have w moich rytuałach ćwiczeniowych. Kliknijcie w linki poniżej aby zapoznać się z ofertą ciuchów ze sklepu. Asortyment sklepu jest świetny bo nie tylko maja sportowe ciuchy, ale i też na wielkie wyjścia. Zobaczcie kolekcję off shoulder maxi dress KLIK
And I have a superb whislist made with YoShop , these clothes and accessories are my serious must haves :) Just click the links below to check what YoShop has to offer you ! They have not only sports clothes but also they have awesome  off shoulder maxi dress KLIK

1. Sportowy stanik z fajnym napisem. Wygodny i praktyczny KLIK
Sport Bra with some cool sign. Comfy and usefull 
2. Na rynku jest mnóstwo pięknych leginsów, ja zdecydowanie wybieram te kolorowe KLIK
Lately we can get so many cool leggings. I definetly choose the color ones
3. Uwielbiam Led'owe zegarki, aż dziwne jak na mnie, ale jak ćwiczę tylko takie się sprawdzają KLIK
I Love Led watches, which is unsuall for me but these are great when you doing workouts.
4. Jeśli biegamy lub ćwiczymy taniec ( nawet w domu) warto zadbać o wygodne obuwie, które jest lekkie i przepuszcza powietrze KLIK
When we running or practice dance moves even at home it's good to have light and comfy shoes.
5. Ćwiczenia Yogi znacznie są fajniejsze z porządną matą niżeli na zwykłym dywanie! KLIK
Definetly Yoga is more fun when you have quality mat!
6. Taki bloczek jest idealny na ćwiczenia rozciągające. Świetnie sprawdza się na praktykowanie szpagatów :) KLIK
This block is great when you do stretches. It helps me a lot when I want to do a splits.
7. Ten roller sprawdza się w wielu ćwiczeniach, ale ja znajduję dużo pozytywów ćwicząc właśnie szpagat KLIK
This roller is brilliant for making splits and many other exercises.










I jak ? Dałam Wam troszkę motywacji? Mam nadzieję, że tak :)
Uciekam dalej , dziękuję że mi pomagacie Kochane, będe wdzięczna za kolejne kliknięcia w linki :) Buziam Was Brzuszkowo :)

What you Think guys? Did I gave you some good energy for workout? 
Kiss xxxx 



64 komentarze:

  1. Uwielbiam tańczyć! Tańczę przy każdej okazji.. ale nie jakieś specjalne rodzaje.. tylko moje wygibaski.. czasem po godzinie sprzątania połączonej z tańcem jestem bardziej skonana niż po treningach z Ewa Chodakowską.. ale endorfiny jakie w sobie czuję.. nie da się tego pisać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać efekty ćwiczeń :) brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... jaki brzusio ;) Chciałabym taki mieć, ale ćwiczę regularnie więc mam nadzięję, że taki się stanie, choć w połowie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się tworzą mięśnie, to niestety nie jest takie Hop sium, ale na pewno Ci się uda Kochana, tym bardziej, ze jesteś taka zgrabna :*

      Usuń
  4. Jak zwykle ciuchy przez Ciebie wybrane są zawsze świetne! Mam problem z "Twoim " zdjęciem poniżej, nie wiem, czy czegoś nie doczytałam czy do Ciebie należy tylko górna część zdjęcia? Może jestem gapą ,albo coś zemną dzisiaj nie tak. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka moja, nie wiem o co chodzi z tym zdjeciem? Buziaczki :*

      Usuń
  5. Przypomniałaś mi że mam grę z tańcami na Xboksa. Muszę się zmobilizować do regularnych ćwiczeń- raczej do jakichkolwiek a później do regularnych:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Taniec jest zdecydowanie super i nie dość że można schudnąć to jeszcze świetnie się bawić. Wspaniale że tak dbasz o siebie ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Kochana, dziękuję za wsparcie :*:* Buziaczki

      Usuń
  7. U mnie problem polega na tym,ze nie potrafie skupiać siena swoim wyglądzie :) Chodzenie na ćwiczenia, bieganie- są dla mnie na maxa nudne. Lubie pływać, ale w moim "mieście" basen jest obrzydliwy, tańczyłąm taniec brzucha- teraz go już w moim "miescie" nie potańczę. Ukochałam krav- magę, ale ze względu na problemy z szyją na razie odpada... ortopeda polecił mi co najwyżej pilates! Czekam na wiosnę, to coś wymyślę :D
    Z jednej strony rozumiem zapał( schudłam w zeszłym roku 10 kilo by płaszczyk, który sobie kupiłam, nie miał ciasnych rękawów, hihi), z drugiej strony, u mnie taki egocentryzm (jak wielu trenujących prezentuje) w ćwiczeniu nie działa.
    Trzymaj się prościutko, dbaj o kuper :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!Kochana, 10 kilo to świetny wynik! Ja nie liczę kilogramów bo bardzo sporo ważę hihih. Krav Maga świetna sprawa, ale wiadomo jak konktuzja nie pozwala to dupa :( Kuper rośnie w końcu i cieszę się hihihi :) Buziaczki :* :*

      Usuń
  8. Szymko, ten taniec jest mega !!! Ja ostatnio mam niechęć do biegania, bo wydaje mi się, że już nic mi nie pomoże, więc może - taniec ?! Spróbuję !!!
    Aha ! I chciałam Ci powiedzieć, że mam takie kolorowe legginsy ! Buziaki posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka, koniecznie spróbuj! Poprzez taki ruch endorfinki się wydzielają, a muzyka uszczęśliwia ludzi, więc myślę że to będzie coś dla Ciebie tym bardziej że kondycję masz świetną :* Buziaczki

      Usuń
  9. Do tańca nie musisz mnie namawiać bo jak tylko słyszę muzykę to mnie nosi:) Zresztą też o tym piszę dzisiaj na blogu. No ale nie każdy ma poczucie rytmu i dlatego nie każdy taniec lubi. Jest jednak tak wiele form aktywności fizycznej, że każdy coś dla siebie łatwo może znaleźć, jeśli tylko zechce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że dbasz o siebie :) ten zegarek przydatny bardzo ;) widziałam podobne tylko w nich była jeszcze opcja liczenia kalorii itp ;) ale drogi jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki brzuszek !!! I ja miałam taki, ale się zapomniałam przez ok 1,5 roku i nie ćwiczyłam, w tym czasie zmieniłam tabletki anty i utyłam 10 kg w 6 miesięcy !!! Tabletki odstawione. Siłownia, jumping frog, 3 razy w tyg i waga spada ładnie :) Nawet za bardzo diety nie mam, nie jem tylko słodyczy . Ale do Twojego brzuszka jeszcze z 5 kg :) :) :) Ciekawa jestem Twojej sukni ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo suknię pokażę :* hihihi Powiem CI Kochana, że jak już miałaś taki brzuszek to bez problemu do niego wrócisz :* Trzymam kciuki :* Buziaczki

      Usuń
  12. Congratulations on your work, I love the photos!!kiss
    ������

    OdpowiedzUsuń
  13. kody rabatowe zawsze umilą dzien :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ćwiczyć i co najważniejsze mam do tego motywacje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No muszę przyznać brzuszek imponujący.
    Pozdrowionka 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Szymciu świetnie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mam dużego problemu do zmotywowania się. Jogę bardzo lubię a co do tańca to tańczę tylko w domu, bo nie mam do tego kompletnie talentu:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Motywujący post ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękną figurę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, ale inspiracja :D Piękny brzuszek i świetny taniec pokazałaś. Tańczyć bardzo lubię, zawsze podryguje do muzyki mimo, że nie potrafię tańczyć. No ale przecież taniec to zabawa :D Z ćwiczeniami u mnie ciężko, bo jeśli mnie ktoś nie zmusi to się za nie nie wezmę pomimo faktu, że nawet lubię ćwiczyć - ot taki dziwny ze mnie twór, za leniwy :D Dobrze, że jeszcze do czerwca mam obowiązkowy wf na studiach, co prawda tylko raz w tygodniu ale zawsze. A babka daje nam spory wycisk :D
    Kochana! Rzeczy, które pokazałaś są świetne, zwłaszcza te spodnie mi wpadły w oko. Może po wypłacie się skuszę :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja przed moim ślubem schudłam ale panie w salonie zadbały aby suknia była idealna :) Świetny brzuch, mam nadzieję, że po ciąży dojdę do takiego cudownego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też lubię się ruszać, zrobiło się u nas wiosennie, więc zamierzam w najbliższym czasie wyciągnąć rower. Po 10 latach przerwy zaczęłam też jeździć na nartach i stwierdziłam, że stara miłość jednak nie rdzewieje ;) Uwielbiam to zmęczenie po intensywnym ruchu, nie ma nic lepszego!
    Poklikane. Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestaw do ćwiczeń :) Moja Droga masz wspaniałą figurę, brzuszek zachwyca :) Idealna figura dla Panny Młodej :)
    Pozdrawiam cieplutko :) Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać efekty ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też niedawno zaczęłam regularnie ćwiczyć i marzą mi się już efekty takie, jakie widać u Ciebie, ale to niestety nie takie hop siup :D Mimo to się nie zrażam i walczę dalej. A i jedna bardzo ważna rzecz, z którą całkowicie się zgadzam - wygodne ubranie to połowa sukcesu, dlatego warto poświęcić mu więcej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie zastanawiam się nad tańcem. :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Szymko ten taniec jest mega fajny i rozgrzewający :-) Figurę masz cudowną więc suknia na pewno będzie leżeć jak marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aj, chyba mnie zmotywowałaś :D Jestem bardzo szczupła, ale ćwiczyłam przez jakiś czas. Czułam się wtedy o wiele lepiej. Miałam więcej energii i chęci do życia. No i z moich nóg patyków, zrobiło się coś ładniejszego :D

    Bardzo podoba mi się taniec z tego filmiku! Ostatnio widziałam jak ktoś tak tańczył i uznałam, że to bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, suknia będzie na 200% leżeć idealnie!!!! Piękny brzuchol;)Moja aktywność jakieś 60 dni przed porodem to spacery i zdrowe odżywianie (między innymi sama soki, koktajle robię) więc mimo, że już ciężko, to czuję się nawet FIT;)Ale później mam nadzieję wrócić szybciutko do formy!Więc jestem bardzo zmotywowana!A wygodne ciuchy to na pewno ważna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja aktywność na chwilę obecną jest średnia :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię tańczyć chociaż niekoniecznie na imprezach, bo nie chodzę. Uwielbiam słuchać muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Taaak mówisz poćwiczyć,ale jakiś taki niechciej zagościł we mnie:D
    Jednak jak tak patrzę na Twój taniec ,to właściwie w każdej wolnej chwili,nawet podczas zmywania naczyń,chętnie się ruszam,udając że tańczę,to chyba też można podciągnąć do sportu:)
    Myślę że o figurę możesz być spokojna,jesteś odpowiednio zmotywowana,nie mogę się doczekać,aż ujrzę Ciebie w tej wymarzonej sukni.
    Pozdrawiam cieplutko perełko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj tak się nie chce ćwiczyć : (

    OdpowiedzUsuń
  34. Od końca lutego jestem na drobnej diecie i ćwiczę pół godziny. Nigdy nie czułam się lepiej. Najlepiej się ćwiczy z muzyką, bo w przerwie można sobie poskakać w rytm :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem twojego brzuszka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, aktywność fizyczna jest bardzo ważna ^^ Ja lubię jeździć na rowerze i konno, a ostatnio nawet zapisałam się do klubu fitness ;) Super że tańczysz i jest to twoja pasja, jestem pod wrażeniem <3 Ciekawa wishlista z yoshop :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę Ci tak wyrzeźbionego brzucha, gratulacje! Trzymam kciuki, żeby Twoja figura się nie zmieniła i suknia prezentowała się idealnie w dniu ślubu!

    OdpowiedzUsuń
  38. Figurke to masz rewelacyjna Szymko. Moje gratulacje. Fajny taniec pokazałaś. Dobry do ćwiczeń. Tez się zbieram, żeby trochę poćwiczyć na wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice working out routine.
    I love working out as well, for me it's like breathing

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. following you now via GFC and G+

    OdpowiedzUsuń
  40. Szymcia, pochwalam sportowe zacięcie, podziwiam samodyscyplinę, świetny taniec i wspaniała figura jest Twoim atutem - w wymarzonej sukience ślubnej będziesz wyglądała zjawiskowo, życzę by czas oczekiwania na ten Wyjątkowy Dzień był dla Was ekscytujący - Wszystkiego Dobrego Kochani !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyznam się, że mam problem z motywacją, chcę zacząć biegać, ale jak na razie ani pogoda ani zdrowie na to nie pozwala. Twój brzuszek wygląda świetnie! Mam nadzieję, że i ja kiedyś coś takiego osiągnę. :D
    Ten sportowy zestawik jest świetny! Te leginsy strasznie fajnie wyglądają. ♥ Buziaki i pozdrowionka! :):*

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, że tak dbasz o siebie, zarówno poprzez dietę, jak i ćwiczenia :) uwielbiam tańczyć, ale jakoś zapomniałam, aby znaleźć chociaż chwilę na poruszanie się w rytm ulubionej muzyki...a to daje tyle radości :)
    Ale świetnie tańczysz <3 motywujesz <3
    Piękny brzuch <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydownie masz się czym pochwalić! Miłej niedzieli:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Those workout leggings look really cool. :)

    Xoxo,
    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale świetny brzuszek!Ja na siebie jestem zła, ze nie mogę się zmobilizować do ćwiczeń.

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you a lot for giving everyone an extremely terrific chance to read
    articles and blog posts from this website.

    It is always very useful and as well , packed with amusement for me personally and my office
    colleagues to visit the blog a minimum of 3 times in 7 days to study the latest tips you
    have. And of course, we're actually impressed for the perfect information served
    by you. Some 1 ideas in this posting are undeniably
    the best we have had.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)