piątek, 5 lutego 2016

{144} Przybornik z Damą w stylu Steampunk

Witajcie Moje Kochane Perełki! Jak się miewacie? Mam nadzieję, że znakomicie! Dziękuje Wam ślicznie za Wasze wspaniałe, pełne ciepła słowa. I cieszę się, że moja mroczna laleczka miała takie duże uznanie:) Chyba choroba jednak mnie omineła na całe szczęście, więc mogę normalnie funkcjonować. Wydaje mi się że w dużej mierze było to duże zmęczenie, które spowodowało, że się źle czułam. Cieszę się bardzo na ten weekend bo jutro urodzinki mojego Kochanego Pączusia Szymka :), który to serdecznie dziękuje Wam wszystkim za wspaniałe życzenia jakie mu złożyłyście. Jesteście Kochane :)
Jak wiecie, ostatnio modelina i styl retro/steampunk, technika mixed media stała mi się bardzo bliska. Dlatego też postanowiłam, że moje biurko będzie właśnie w takich klimatach. Dzisiaj pragnę Wam pokazać mój przybornik na akcesoria do malowania jaki ozdobiłam właśnie tą techniką.












Zdobienia wykonane są pastą modelującą, mgiełkami, tuszami, brokatem, farbką metaliczną i miedzianą. Dodatkowo znajdziemy tu kwiaty, koronki, mikrokulki, guziki, trybiki, tekturki, metalowe zawieszki i co najważniejszy Kaboszon z obrazkiem Damy w stroju Wiktoriańskim, który dostałam kiedyś od Kochanej Beatki.

Mój przybornik zgłaszam na wyzwanie w RetrokraftShop>>>KLIK


And also I would like to add my desk organizer to challenge with SanDee & Amelie >>>KLIK


I zgłaszam na wyzwanie w Pracownia Rękodzieła SZOK>>>KLIK



A teraz zajrzę do Was a potem idę się obijać :) Buziaczki


66 komentarzy:

  1. O jejku Szymciu czego tam nie ma . Tyle dobra w jednym miejscu i wszystko do siebie pasuje. Super Ci wyszedł ten przybornik. Masz drygo do takiego "ciaprania" u mnie by pewnie wszystko pasowało jak pięść do nosa, dlatego nawet się nie zabieram za takie prace . Tobie wyszło wyśmienicie a najbardziej mi się podoba ten kabaszon z damą.
    Buziaczki i bawcie się dobrze w te urodzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca. Zachwyca mnie ten styl, ale nie mam odwagi spróbować. Lista zastosowanych materiałów, którą przedstawiłaś przyprawia mnie o zawrót głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany,no po prostu mistrzostwo świata.Jesteś WIELKĄ ARTYSTKĄ :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki oryginalny, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki to cudeńko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, Kochana, naprawdę się postarałaś!!! (zresztą jak zawsze!). Przybornik pierwsza klasa. strasznie podobają mi się takie rzeczy, a chrobcia - sama nie umiem nic tak odjazdowego wymodzić. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!!!!!dobrze czujesz te klimaty czuć dusze;)i ukryty symbol czasu znanego projektanta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcymistrzowskie.Talet Szymko,masz talent.Zawsze sie zachwycam Twoimi pracami :-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny ! I do tego te szczegóły! Zegar ala Salwador Dali :) Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe, niebanalne poprostu urocze , miłego obijania buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. No super wyszedł, bardzo oryginalny, taki lekki nieład artystyczny objęty ramą stylu. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous container, love all the texture and embellishments.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Taki wykonany z ogromną precyzją. Po prostu mistrzostwo. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, imponująca praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. super! Uwielbiam takie klimaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK. Pozdrawiam Aga Baraniak

    OdpowiedzUsuń
  16. super! Uwielbiam takie klimaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK. Pozdrawiam Aga Baraniak

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny przybornik :) gdybyś nie mieszkała tak daleko to byś się mnie nie pozbyła dopóki on nie byłby mój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu rewelacja, dzieło prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny! bardzo mi się podoba Kochana!masz zdolne rączki! i wszystkiego najlepszego dla Twojego Ukochanego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze sie rozglądnąć za takimi "duperelkami" bo świetnie to wszystko razem wygląda:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny ten przybornik <3 i znam kogoś kto by przepadł na jego punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to wszystko cudnie razem wygląda. Super praca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Steampunk bardzo lubię i nawet myślę o jakimś biżutku w tym stylu. Twoje pudełko jest genialne. Oglądam i oglądam i przestać nie mogę. Ale cudo. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna praca Szymciu! Świetnie dobrałaś wszystkie detale, całość jest spójna i intrygująca. Coraz bardziej mi się ten styl podoba, może i spróbuję coś stworzyć.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przybornik wyszedł rewelacyjne : )

    OdpowiedzUsuń
  26. ojojeju brak słów jak to pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Steampunk to jest to! Rewelacyjny przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szymciu, przybornik jest fantastyczny. Masz niezwykłe wyczucie do łączenia elementów. Jest stylowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. O jej ... WOW... Fantastyczny!!! Zainspirowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, bardzo stylowy i retro :) Cudownie dobrałaś wszystkie detale i kolory. Bardzo mi się podoba :)
    Miłego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały przybornik! Uwielbiam ten styl. Swietnie Ci wyszedł, podobają mi się te rozmaite dodatki.
    hciałam zrobić okładkę do księgi genealogicznej właśnie w takim stylu.
    Czas pokaże:)
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem Ci Szymciu, że wszystko wygląda pięknie, ładnie to skomponowłaś i niech Ci służy, jak najdłużej. Da mnie to czarna magia to, co robisz i jest trochę przyciężkawe, jakkolwiek to brzmi, ale doceniam Twoją pasję i dbałość o łączenie detali. Pozdrawiam Słoneczko.)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny kolejny projekt! świetnie wykonany i ta dbałość o szczegóły, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cos oryginalnego i pieknego, brawo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. meeega wykonanie, intrygujący styl seampunk zawsze spoko ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pod wrażeniem! Przybornik jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana Perełko :)
    Przybornik skradł moje serce !!!
    Normalnie mnie olśniłaś !!!
    Dzięki Tobie i jeszcze jednej osobie,mam pomysł...
    i farbę złotą :) Hi hi :)
    Muszę to zanotować,by do jutra mi nie umknęło :)
    U Ciebie zawsze jest tak miło,przytulnie :)
    Dziękuję Ci za to :)
    Pozdrawiam i buziaki posyłam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie ozdobiłaś sobie przybornik :).
    Niby jest wszystkiego dużo ale, to wszystko do siebie pasuje. Świetny efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Romantico połączone z żelastwem :) I Like it

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym taki przybornik i to bardzo! Byłby piękną ozdobą na moim biurku.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest zachwycający, można go podziwiać bez końca. Pięknie go skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW! Your desk organizer looks amazing!!! LOVE love love it!
    Thank you so much for sharing it with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  44. kolejna perełka w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny przybornik. Pięknie wszystko skomponowałaś, można się wpatrywać i wpatrywać w Twoje dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow super. Tyle się dzieje, a wszystko takie spójne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialny jest, jak i wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  48. No nie wierzę! Czy wszystko czego dotkniesz zamienia się w złoto? :) Dosłownie i w przenośni :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnt steampunkowy efekt! Dziękuję za udział w Retromanii i steampunkowym wyzwaniu na blogu SanDee&amelie's! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cóż za kompozycja, świetnie wykorzystane elementy, dziękujemy za udział w Retromanii :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy mariaż steampunka i szczypty glamour ;) Świetna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fenomenalny!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wspaniały ogląda się go z zachwytem ... dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten przybornik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)